Interview Selma Dekker

Waar houd je je mee bezig?

Als product- en proces developer ben ik verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de organisatie. Mijn focus ligt op het werkproces. Als kritische organisatie probeer je namelijk niet alleen intern efficiënter én slimmer te werken, maar ook juist richting de klant. Ik ondersteun mijn collega’s, zodat zij tot het juiste eindresultaat kunnen komen. Geen enkel project is namelijk hetzelfde. Ondanks dat we met dezelfde producten werken zijn er altijd nuanceringen. Neem een monumentaal pand als voorbeeld. Wanneer er een lichtreclame op de gevel van een historisch pand komt te hangen, brengt dit andere uitdagingen met zich mee dan een gloednieuw pand. Er zijn andere technische aspecten en randvoorwaarden. Denk aan de voorwaarden van een monumentenzorg of van een architect. Elk signproject behandelen we als maatwerk.

Vechten tegen de tijd

Tijd is toch wel de grootste uitdaging waar we mee te maken hebben. Bij een nieuwbouwproject zijn wij bijvoorbeeld het ‘sluitstuk’ van het project. Er zijn fases die voorafgaan aan onze werkzaamheden, denk aan de ruwbouw vooraf, de bouw van een interieur en het leggen van tegels. Wanneer hier vertraging ontstaat, kan dit een grote druk veroorzaken. Waar we oorspronkelijk een week de tijd hadden, is dat ineens verminderd naar vier dagen. Wanneer de klant dan toch op tijd zijn winkel in een nieuw jasje ontvangt, of aansprekende reclame op de gevel ziet, dan geeft dit best wel een kick.

En wat is je rol bij een nieuwe aanvraag?

Ik ben vooral betrokken bij klanten met meerdere locaties. Wanneer er een nieuwe huisstijl uitgerold wordt, breng ik in kaart welke producten er bij de wens van de klant passen, welke materialen benodigd zijn en welk advies hierbij past. Ik kijk of de wensen van de klant uitvoerbaar zijn, en binnen onze productie maatstaven passen. Dit leidt nog wel eens tot interessante puzzelstukken.

Wat zijn jullie kwaliteiten om signs te kunnen realiseren?

We denken actief mee met de klant. Vaak zie je bij vergelijkbare signbedrijven dat zij standaard processen hebben ingericht, waaraan klanten moeten voldoen. Ik denk dat klanten een beperkte tijd hebben en hier juist niet naar om willen kijken. Het gaat namelijk niet alleen om het product zelf. Ik denk dat onze kracht ligt in de flexibiliteit waarmee we onszelf opstellen. Dit zie je terug in onze producten op technisch en materieel gebied.

Waar ben je zelf het meest trots op?

Uiteraard ben ik tevreden wanneer de klant blij is met het eindproduct. De klant merkt niets van de aanwezige tijdsdruk die vaak aanwezig is. Ondanks dat een project moeilijk of uitdagend is, ben ik blij als alle processen goed zijn ingericht. Uiteraard doe ik dit niet alleen, maar samen met mijn collega’s. Mijn taak is om ervoor te zorgen dat zij hun werk goed kunnen uitvoeren.

Heeft u een vraag aan Selma Dekker of wilt u uw bedrijf of gebouw ook laten opvallen met effectieve gevelreclame? Dan adviseren wij u graag bij het vinden van een sign naar wens.

LinkedIn
Twitter
Facebook
Pinterest
WhatsApp
Email

Ik geloof in mij

Vanaf morgen is seizoen 3 van het welbekende televisieprogramma Ik geloof in mij te zien op SBS 6.

Wayfinding is van belang

Goede wayfinding is voor elke organisatie van belang. Het is prettig en efficiënt als bezoekers snel en eenvoudig hun weg kunnen vinden.

Winkel beleving

In 2025 zal de helft van de winkel aan beleving worden gewijd.

Je gaat nu naar de website van ons zusterbedrijf L2L Ledscreens

Bel mij terug!
We bellen u zo snel mogelijk terug.

Hartelijk dank!

Uw bericht is in goede orde ontvangen.

We doen ons best om zo snel mogelijk contact met u op te nemen.