Case Dita International – Signage aanpakken bij de winkels en shop-in-shops van Dita International BV.
Case Dita International – Signage aanpakken bij de winkels en shop-in-shops van Dita International BV.
Zowel het hoofdkantoor van sign voorzien als de winkels waar Dita producten in verkocht worden
Binnenfolie, doeken, PVC borden, Dibond, Wallsign, Dilite en andere materialen
Elke zaak waar Dita producten in verkocht worden heeft een andere indeling of producten. Hierin moet er toch een manier gevonden worden om het gevoel wat het uitstraalt gelijk te trekken
Alles onder één dak, dit maakt het communiceren bij de productie erg makkelijk. Iedereen houdt elkaar scherp en zo worden fouten voorkomen.
Dita International BV, is gespecialiseerd in hockeykleding, sticks en accessoires. Het sportmerk wordt over de hele wereld verkocht, maar is vooral bekend in Nederland en België.
SIZO mocht de sign van het hoofdkantoor onder haar hoede nemen en daarnaast plaatst SIZO visuals in winkels waar Dita-producten worden verkocht. De winkels waar de producten in verkocht worden zijn niet gelijk aan elkaar, de indeling kan anders zijn, de keten kan anders zijn en de producten kunnen verschillen.
Daarin is het voor ons en Dita een uitdaging om de look and feel wel over gelijk te trekken. Goede onderlinge communicatie is hier het antwoord op.
Dita International BV blijft nieuwe producten ontwikkelen en verkopen aan hun klanten. De klanten moeten hier wel van op de hoogte zijn. Veel nieuwe producten komen met nieuwe visuals, die ook in de winkels moeten komen te hangen. Hierdoor zal de nazorg nooit klaar zijn, er staat altijd weer iets nieuws voor ons klaar bij SIZO. Dat maakt een case als deze van Dita International voor ons zo leuk.